29.11.08

Tres propostas para avanzar.

Tres propostas para avanzar.
Pareceme moi interesante ver como todas e todos vos tirades a facer moitas actividades, combinando diferentes momentos. A veces topades dificultades como que os nenos e as nenas non se acaben de organizar, hai un par deles que non se acaban de integrar na actividade.
Hai que ir piano, piano …. Mais vale unha actividade curte, integrada no curriculum, que asegure a interactividad e a participación igualitaria que a actividade espectacular dun dia.
Propoño tres reflexions para falar o mercores e que podedes ir pensando

- ¿Como fixeches os equipos, para garantizar a hetereoxeneidade?

- Relee a dinámica ou a estructura que fixeche . Pensa que aspectos da dinámica ou estructura tal e como esta proposta adaptache . Porque o sustituiche?

- ¿Poderias pensar en un plan de actividades, por exemplo, para o mes de xaneiro e febreiro que cumpliría o principi de “piano, piano” que dicia antes?

O mercores vamos a traballar en equipo sobre estas e outras qüestions

José Ramón

1 comentario:

sara dijo...

Hola a tod@s!
Estou moi de acordo co que propoñes. Penso que é imprescindible ir despacio, sen pausa pero sen prisa. Pensando na proposta de planificar actividades para o mes de xaneiro e febreiro ocúrreseme unha proposta que abro @s meus compañeir@s de curso.
Se aínda fose posible formar un grupo de traballo, dende a EEI do Vao estamos dispostas a participar.
Se vos animades a seguir este percorrido de traballo cooperativo nas aulas, nos gustaría seguir camiñando xunt@s, coa axuda doutros centros. Dando pequenos pasos neste gran camiño que é a educación podemos avanzar "piano piano"